- Self therapy

Asså jag blir så arg!!

För att jag inte får göra någonting. Känns det som. Samtidigt säger pappa att han vill att jag ska vara ute och ha roligt, det går inte ihop!! Jag vill verkligen inte bråka med mina föräldrar men jag vet inte vad jag ska göra. Jag håller alltid sånt här inom mig, brukar aldrig säga nåt. Och det mår jag ju inte heller bra av och det gör ju ingenting bättre, men samtidigt så gör det ju ingenting sämre. Jag är så sjukt feg. Klart jag förstår att de vill ha koll på mig men jag kan ju inte prata med dem om allt, då är det jävligt svårt. För jag är ju rädd att de kommer bli jättearga och så får jag inte göra någonting men varför skulle de göra så mot mig egentligen? Det skulle de väl förhoppningsvis inte, så varför säger jag inte bara till dom att jag vill gå ut ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0